.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری ۳ تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه
شمال نیوز: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند .
دستگیری ۳ تن از کارکنان یکی از ادارات استان هنگام دریافت رشوه

شمال نیوز: رئیس کل دادگستری گلستان گفت: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 

به گزارش شمال نیوز، حیدر آسیابی بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: سه تن از کارمندان اداره ثبت اسناد و املاک در استان گلستان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شدند.

 

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: این افراد برای ارائه تصویر ِ اسناد قدیمی یک زمین ِ دو هزار متری در بلوار ناهارخوران گرگان به ارزش ۱۸۰ میلیارد تومان، تقاضای دریافت رشوه کرده بودند.

 

آسیابی بیان کرد: متهمان زمان دریافت رشوه ۶۰۰ میلیون تومانی، توسط کارشناسان حفاظت و اطلاعات دادگستری و اداره ثبت اسناد و املاک استان دستگیر شدند.

 

وی افزود: برای خاتمه دادن به دعوای ملکی دو نفر بر سر این زمین، تصویر این اسناد قدیمی تعیین کننده بود و متهمان با استفاده از این فرصت، برای ارائه این تصاویر از یکی از طرفین پرونده، درخواست پول کرده بودند که شناسایی شدند.

 

آسیابی ادامه داد: متهمان فعلا بازداشتند و تحقیقات ادامه دارد.

 

رئیس کل دادگستری گلستان به مردم توصیه کرد: به افرادی که ادعای حل مشکل آنان از راه‌های غیرقانونی و در ازای دریافت پول در دستگاه قضایی و سازمان‌های تابعه قوه قضاییه را دارند، اعتماد نکنند و در صورت مواجه شدن با چنین آن را به حفاظت و اطلاعات دادگستری استان اطلاع دهند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.